Interactie tussen merk en doelgroep
Bouwen aan sterke merken

Kan uw kennis uw klant verder helpen?

Content marketing

Van prospect naar klant naar ambassadeur

Bel 0318 555 075 of mail:

Content marketing is king

Wist u dat uw concurrenten met een actieve blog 97% meer leads hebben? En dat content creatie ook nog eens de effectiefste SEO-tactiek is om te scoren in Google? Content marketing is dé manier om potentiële klanten aan u te binden en hen vanuit deze betrokkenheid om te zetten in sales! Maar hoe valt uw content nu op bij uw doelgroep tussen de rest van de enorme hoeveelheid beschikbare content? Het aanbieden van rijke content dat informeert én inspireert in de vorm van blogs, vlogs, online webinars en whitepapers is wat uw potentiële klant verder helpt. Maar een doordachte content marketingstrategie is onmisbaar voor succes.

Anders dan andere bureaus werkt De Kleuver Digital Marketing áltijd vanuit strategie in plaats van uit plaatjes of losse teksten. Onze gespecialiseerde online marketingprofessionals werken nauw samen met onze strategische bedrijfscommunicatieprofessionals. Hierdoor vertalen wij feilloos uw organisatiestrategie naar een onderscheidende marketingstrategie met een doelgerichte content marketingstrategie. Wij kunnen u en uw collega’s trainen in het schrijven van aansprekende teksten voor de verschillende fase waarin de doelgroep zich bevindt, maar kunnen u hierin ook volledig ontzorgen. Meer weten? Neem contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Bel 0318 584 300  voor een vrijblijvend gesprek

Een stapje verder dankzij marketing automation

Als leadgeneratie voor uw organisatie een belangrijk doel is van de inzet van content marketing, dan doet u er goed aan om de stap naar marketing automation te overwegen. Uit onderzoek van The Lenskold and Pedowitz Groups blijkt dat de sales-afdeling 50% van de leads die door (content)marketing gegenereerd zijn, niet opvolgt. De reden is het veronderstelde gebrek aan kwaliteit. Marketing automation helpt door middel van gepersonaliseerde marketingboodschappen bestaande lead steeds warmer te maken, en daardoor de verkoopkans te vergroten. Vervolgens is het de beurt aan de salesafdeling om deal daadwerkelijk te closen. Met succes: uit hetzelfde onderzoek blijkt dat 63% van de organisaties die marketing automation combineren met hun CRM, hun concurrentie overtreft.

Ook gericht aan de slag met content marketing?

Bent u geprikkeld om meer te weten over wat content marketing voor uw organisatie kan betekenen? Maak dan direct een vrijblijvende afspraak, voor gegarandeerd nieuwe en concrete inzichten!

Bel 0318 555 075 of mail: