De Visies Van het team

Blijf jij scherp op je online aanwezig- en zichtbaarheid? Zie jij kansen en groeimogelijkheden?

We delen graag onze visie:

Belang van Interactie

Geschreven door Heleen van de Lustgraaf

Wil je doelen bereiken op social media? Dan heb je een strategie en statistieken nodig, én moet je luisteren naar je volgers. Waarom? Dat leggen we uit aan de hand van het verhaal over 1 man, 2 schildpadden en 6 ton in tikkies.

De man in kwestie is Bas Smit, een geniale influencer, die alles weet te vermarkten. Dat talent gebruikt hij grotendeels voor het goede doel. Zo kon je onlangs de eieren van zijn schildpadden sponsoren voor het Prinses Máxima Centrum. Twee eieren liggen momenteel in warmtestoven, waarop bedrijven een plekje konden sponsoren voor €5.000 per logo.

Maar toen. Toen verscheen uit het niets opeens ei 3. Je zou denken, kopiëren/plakken, ook in de logo-sponsering. Maar door te luisteren naar zijn volgers, kwam Bas erachter wat zijn volgers wilden. Zij willen ook sponsoren! De normale man heeft misschien geen €1.000 euro liggen, maar wel €1. De kracht zat hem in het enorme bereik, want uiteindelijk is er 6 ton opgehaald via een open tikkie.

De les; luister naar je volgers, want dan weet je wat er leeft en kan je hierop inspelen. Zo sluit je social media precies aan op de behoeftes van je volgers, en haal je doelstellingen.

Luister jij?

Bel 0318 555 075 of mail: